معرفی بهترین رمان های سال 1403

نوشته شده در 13 خرداد 1403
معرفی بهترین رمان های 1403

کتاب در سراسر دنیا به عنوان یک دوست و همراه و یار افراد می باشد. داشتن بهترین ها کتاب های دنیا در سال 1403 از محبوب ترین لیست های علاقه مندی ها به حساب می آید.

در ادامه با ما همراه باشید تا در این مقاله کتاب هایی که پرفروش می باشد انتخاب کتاب های جذاب و خواندنی را معرفی کینم.

معجزه شکرگذاری

کتاب معجزه شکر گذاری

این کتاب جزء کتاب های انگیزشی به حساب می آید. حتما معجزه شکر گزاری را که یکی از برترین کتاب های انگیزشی دنیا است.

شکر گزاری  یاد می دهد که از نعمت های کوچک و بزرگ اطرافمان را ببینیم و حس کنیم و احساس رضایت بیشتری نسبت به زندگی پیدا کنیم.

در این کتاب تمرین هایی وجود دارد که رضایت قلبی و شکر گذاری را به عادت های خوب فردی تبدیل می کند. کتاب معجزه شکر گذاری حدود بیست و هشت روز برنامه برای افراد در نظر گرفته است که موجب تغییراتی در دید مخاطب ها می شود.

 در مجموع کتاب های انگیزشی تاثیر بسزایی در زندگی و باور افراد دارد و به سلامت شخصیت شما کمک میکند.

صد سال تنهایی

صد سال تنهایی

از نمونه کتاب هایی که قدیمی نمی شود، کتاب صد سال تنهایی گابریل گارسیا مارکز است؛ این کتاب یک شاهکار ادبی در دنیای ادبیات داستانی جهان به حساب می آید، و همچنین یک شیوه داستانی جذاب و دلنشینی دارد.

این کتاب داستانی پر رمز و راز شش نسل از خانواده ای که در دل روستا زندگی می کنند. شخصیت پردازی دوستداشتنی که نقش هر یک را ر ذهن مخاطب به خوبی به یاد می گذارد و قابل لمس است.

 در این کتاب عشق خانواده را به خوبی حس می کنید و رویا پردازی در فضای دوس داشتنی آن دست می زنید.

کتاب صد سال تنهایی در سال 1982 برنده جایزه نوبل ادبیات شد و توانست جایگاه دوست داشتنی بین مخاطبان به دست آورد. این کتاب به همه زبان های دنیا ترجمه شده است. و مخاطبان زیادی درکل دنیا دارد. هر چند که کتاب قدیمی است اما هیچ گاه قدیمی نمی شود و دانش ادبی را بالا می برد.

مجموعه نمایشنامه های شکسپیر

مجموعه نمایشنامه های شکسپیر

شاعر و نویسنده دنیا، ویلیام شکسپیر، مجموعه نمایشنامه های شکسپیر شامل آثاری مانند هملت، لیرشاه، مکبث، اتللو می شود. این نمایشنامه ها دیالوگ های ماندگار و دلنشین دارند که برای علاقه مندان به نمایشگاه گزینه خوبی است.

فیلم ها و نمایش های بسیاری از نمایشگاه های شکسپیر ساخته شده و در تاریخ به یادگار برای افراد به جا مانده است. سپس این نمایش نامه ها در لیست بهترین کتابهای دنیا جای می گیرد و به علاقه مندان به جهان نمایش نامه و تئاتر پیشنهاد می شود.

دیر شکوفا شدگان

دیر شکوفا شدگان

این کتاب برای اینکه کمی صبر و پشتکار آموخته می شود؛ توصیه می شود کتاب( شکوفا شدگان) را بخوانید. در واقع دیر شکوفا شدگان به خاطر اینکه در لیست و بهترین کتاب های دنیا در سال 1402 قرار می گیرد که بسیار فرق دارد.

در دنیای امروز که بمباران موفقیت افراد جوان در فضای مجازی قرار داریم، این کتاب به افراد جوان می آموزد که مسیر هم به اندازه قله موفقیت ارزشمند است. تصویر درستی از واقعیت داشته باشید و با تلاش و پشتکار مسیر را ادامه دهید.

از حال خوب به حال بد

از حال خوب به حال بد

یکی از کتاب های جذاب که سبک روانشناسی دارد و نویسنده آن روانپزشک آمریکایی و استاد دانشگاه استنفورد است؛ این نویسنده با رویکرد شناخت درمانی به حل مشکلات افراد پرداخته. این نویسنده با پیشنهاد راهکار توانست به افراد برای رفع مشکلات کمک کند.

دیوید برنز در سال 1989 این کتاب را به چاپ رساند و بین مخاطبان محبوبیت پیدا کرد. این کتاب به راه حل هایی پرداخته و به درمان بیماری های روحی مثل افسردگی کمک می کند. تمرین های کوچک و ساده ای که افراد را دلگرم و آرام می کند.

دختری که رهایش کردی

این کتاب رمانی عاشقانه است. رمانی جدید که در سال 1402 به چاپ رسید و علاقه مندان رمان های عاشقانه طرفداراین کتاب دوست داشتنی شدند. این رمان در مورد جنگ جهانی اول است که آلمان تسخیر می شود.

در مورد ارتباط یک فرمانده آلمانی است که از طریق یک نقاشی عاشق دختر داستان می شود. دختری که رهایش کردی توانست نامزد بهترین رمان سال شود و به زبان های زیادی در دنیا ترجمه شده است . پی در لیست بهترین کتاب های دنیا در سال 1402قرار می گیرد.

کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب

یکی از کتاب هایی که به خوبی توانسته شک و دودلی جوانان را نشان دهد. در تاریک ترین روزهای زندگی همیشه نور امیدی وجود دارد و این سردرگمی برای همه افراد پیش می آید.

این کتاب تمام مفاهیم کلی در مورد خوشبختی و باور های عمیق شما در مورد زندگی تغییر می کند و این فرق دیدگاه به آگاهی افراد کمک می کند.

رازهای روانشناسی تاریک

رازهای روانشناسی تاریک

کتاب های روانشناسی از جمله عنوان هایی که  طرفدار به حساب می آید که به رشد فردی کمک خیلی خوبی می کند. ( رازهای روانشناسی تاریک) در مورد تصمیمات عجولانهو احساسات افسار گسیخته افراد است که کنترلی بر روی آن ندارند.

خواندن رازهای روانشناسی تاریک می تواند احساسات و افکار را بهتر کنترل کند و تحت تاثیر رفتار و گفتار دیگران قرار نگیرد. این کتاب به شما آموخته که چطور اهداف و موفقیت های مفید و موثر در زندگی خود تجربه کنید. این کتاب اثر ویلیام کویر است.

زبان بدن

زبان بدن

(کتاب زبان بدن) از کتاب هایی که با رفتارشناسی افراد توانسته به منظور درونی آن ها دست یافت. کلیه حرکات بدن قابل تحلیل است و از ای روش میتوان ارتباط را با دیگران شناسایی کرد.

زبان بدن ارتباط غیر کلامی را بین افراد ایجاد می کند و با دیگران می توان ارتباط تاثیر گذاری داشته باشید. رفتار های غیر کلامی ارتباط دو طرفه را ایجاد می کند و در بزینس و مسائل سیاسی هم تاثیر گذار است.

خرده عادت ها یا عادت های اتمی

خرده عادت ها یا عادت های اتمی

از کتاب هایی که به توسعه فردی کمک می کند، (خرده عادت ها) است؛ این کتاب از کتاب های تاثیر گذار به حساب می آید و در ایجاد عادت های کوچک هم در افراد کمک کرده است.

 کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلیر است که تمرکز بر تغییرات کوچک و طولانی مدت دارد و بر تغییرات کل سیستم تاثیر گذار است،همچنین عوض کردن عادت کار سختی است و به پشتکار و زحمت بیشتری نیاز دارد.

اول عاشق خودت باش

اول عاشق خودت باش

اگر به کتاب روانشناسی در رابطه با عزت نفس علاقه مند هستید؛ پیشنهاد می شود کتاب( عاشق خودت باش) را مطالعه کنید. این کتاب خوانندگان را به عشق ورزیدن به خود تشویق می کند. این کتاب اثر مارک رکلاو است و به افراد کمک می کند تا عزت به نفس خود را افزایش دهند.

عاشق خودت باش به خوانندگان یاد آور می شود، اگر عشق به خود نداشته باشند، نمی توانند به رضایت درونی و خوشبختی دست یابند.

همچنین عزت نفس با تمرین به دست می آید، اعتماد به نفس به مهارت ها و عوامل بیرونی ارتباط دارد.

بر استخوان های مردگان

بر استخوان های مردگان

 این کتاب یک رمان جنایی را بیان می کند که ر دهکده لهستانی اتفاق افتاده است، (بر استخوان های مردگان) را اولگا توکار چوک نوشته است. کلیت داستان در مورد علم لهستانی است که به ستاره شناسی علاقه دارد.

این کتاب مورد توجه بسیاری قرار گرفت و بعد از ترجمه شدن به زبان انگلیسی  یکی از کتاب های پر فروش سال شد.

 سخن نهایی

در این مقاله با انواع بهترین کتاب های دنیا در سال 1403 آشا شدید. عنوان هایی که قدیمی نمی شوند و آگاهی خوانندگان را بالا تر می برد.

برای خرید این کتاب ها می توانسید به سایت آژانس کتاب مراجعه کنید و از خریدن کتاب ها لذت ببرید.

سوالات متداول

می توانید برای خرید بهترین کتاب ها از سایت آژانس کتاب کتاب مورد نظر خود را سفارش دهید.
این کتاب در مورد عزت نفس است و عزت نفس افراد را افزایش می دهد.
برگشت به بالا
0216640800© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به فروشگاه آژانس کتاب است.02166408000 طراحی سایت و سئو : توسط نونگار پردازش